سفرهاي گاليور سفرهاي گاليور .

سفرهاي گاليور

هتل رضويه مشهد

هتل رضويه مشهد هتل رضويه مشهد يكي از قديمي ترين و نزديك ترين هتل هاي مشهد به حرم مطهر مي باشد كه در سال 1375 افتتاح و در سال 1397 جهت بروز رساني امكانات و خدمات و بالا بردن سطح كيفي واحد ها بازسازي كامل شده است. هتل رضويه مشهد كه در ميدان بيت المقدس و جنب بازار رضا قرار گرفته است تنها كمتر از 2 دقيقه پياده تا ورودي باب الرضا و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد از اين رو از موقعيت مكاني بسيار عالي براي زائران و مهمانان برخوردار است هتل رضويه مشهد با كادري علاقه مند به كار و حرفه اي و با امكانات بروز هتلي و خدماتي فرارتر از يك هتل سه ستاره توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل رضويه مشهد كه در ساختماني 14 طبقه احداث شده است , داراي 92 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و سوئيت يك خوابه چهار تخته (تعدادي از آنها مشرف به حرم مطهر) با ظرفيت كلي حدود 230 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان به سالن همايش و كنفرانس , پاركينگ اختصاصي با ظرفيت 15 خودرو , رستوران با غذاهاي خوش طعم ايراني و عربي و فرنگي و منوي انتخابي و بوفه سلف سرويس با ظرفيت 150 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , آسانسور , لابي با ظرفيت حدود 100 نفر , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاده كرد.

هتل رضويه مشهد همانطور كه در توضيحات بالا گفته شد يكي از نزديك ترين هتل هاي مشهد به حرم مطهر است كه هشت واحد آن منظره و ديد به حرم مطهر امام رضا (ع) دارند . اين هتل از نظر كيفيت و امكانات عالي هست و موقعيت مكاني آ« هم طوري است كه فقط با چند قدم پياده ميتوانيد به حرم مطهر وارد شويد. كيفيت غذايي عالي است ولي قيمت اين هتل از هتل هاي سه ستاره مشابه مقداري بالا تر است اما از نظر كيفيت قطعا هتلي ايده آل است.

هتل رضويه مشهد , رزرو هتل رضويه مشهد , قيمت هتل رضويه مشهد


برچسب: هتل رضويه مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۲:۰۱ توسط:سفرهاي گاليور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :