سفرهاي گاليور سفرهاي گاليور .

سفرهاي گاليور

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد هتل هاترا مشهد يكي از هتل هاي سه ستاره شيك و با كيفيت مشهد مقدس مي باشد كه در سال 1392 با امكانات فراوان و طراحي و دكوراسيوني شيك و زيبا افتتاح شده است. هتل هاترا مشهد كه در خيابان امام رضا خيابان دانش غربي كوچه بازار سرشور واقع شده است و حدود 10 دقيقه پياده تا ورودي باب الجواد و صحن جامع رضوي حرم مطهر فاصله دارد و از اين رو از موقعيت مكاني بسيار عالي براي زائران و مهمانان برخوردار است. هتل هاترا مشهد با پرسنلي علاقه مند به كار و حرفه اي و با امكانات بالا و خدمات فراتر از يك هتل سه ستاره توانايي پذيرايي شايسته از زائران و مسافران مشهد الرضا (ع) را داراست.
هتل هاترا مشهد كه در ساختماني 9 طبقه احداث شده است , داراي 45 واحد شامل اتاق هاي دو تخته و سه تخته و چهار تخته با ظرفيت كلي حدود 123 نفر تخت مي باشد. از امكانات اين هتل سه ستاره ميتوان به پاركينگ با ظرفيت 10 خودرو , رستوران با غذاهاي خوش طعم ايراني و فرنگي و منوي بوفه سلف سرويس با ظرفيت 90 نفر , كافي شاپ با انواع نوشيدني هاي سرد و گرم , آسانسور , لابي با ظرفيت حدود 30 نفر , اينترنت رايگان در لابي , صبحانه رايگان , صندوق امانات , سيستم گرمايش و سرمايش , حمام و سرويس بهداشتي و از خدمات ارائه شده در اين هتل ميتوان به : لاندري , خدمات خانه داري , پذيرش 24 ساعته , خدمات باربري , خدمات ويژه معلولين و تاكسي سرويس اشاده كرد.

هتل هاترا مشهد از جمله هتل هاي سه ستاره خيلي لوكس و شيك هست كه داراي امكانات فراواني هست البته غير از امكانات آبي. اين هتل فاصله پياده نسبتا زيادي تا حرم مطهر دارد اما ميزان رضايت بالايي از مهمانان كسب كرده است و قيمت نسبتا مناسبي دارددلايل انتخاب هتل هاترا مشهد
رستوران و پاركينگ و سرويس حرم
خدمات و امكانات بروز هتلي
قيمت مناسب به نسبت كيفيت هتل
واحد هاي لوكس و شيك
موقعيت مكاني بافت حرم مطهر


برچسب: هتل هاترا مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۴:۳۲ توسط:سفرهاي گاليور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :